Waarom valt het signaal van onze slaapkamer televisie steeds een seconde weg?

Dit probleem hadden we ook in ons vorige huis. Op de tv boven valt best vaak het signaal een seconde weg. We hebben de tv beneden aangesloten en daar doet hij het niet. We hebben al een andere decoder, scart kabel en coax kabel gekocht. Het mag allemaal niet baten. Er zit zelfs een signaalversterker tussen in de meterkast. Is er iets wat we kunnen doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K

Antwoorden (2)

Dit kan zijn door de lichten die je je in je kamer hebt! Ik weet niet watvoor lichten je hebt. Maar ik heb dat ook in mijn kamer. Ik zou als ik U was even google voor meer info!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is raar, want het stoort ook als de lampen uit zijn. En de lampen die we in dit huis hebben, hadden we niet in het vorige huis. Kan apparatuur die uitstaat ook storen op het signaal?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
JIJ geeft een antwoord dus JIJ moet googlen Thomas!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja maar IK weet niet wat voor lampen hij heeft. Ps. Dat maakt niks uit die lampen (van mij thuis) daarbij heb ik als nog slecht.
Doet hij dit alleen bij digitaal of alleen bij analoog of beide?

Wat gebeurd er als de versterker er niet tussen zit?
Als de versterker niet goed is kan dit het probleem zijn. mede omdat je zegt dat de tv het beneden wel goed doet.
Je kunt ook nog eens de decoders omwisselen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het gebeurt inderdaad bij analoog EN digitaal. De versterker werkt ook voor beneden, daar doet hij het prima. En de versterker hadden we in het vorige huis niet, daarom denk ik dat iets anders het probleem moet zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hoe is de signaal kwaliteit boven? misschien moet je de versterker wel iets harder zetten. Heb je boven een aparte muur aansluiting? zo ja is de kabel vanuit de muur aansluiting naar de decoder van goeie kwaliteit?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb even gekeken, maar de signaalsterkte was 81% en de kwaliteit 100%, dus goed toch? We hebben inderdaad een aparte muur aansluiting, daarvoor heb ik een goede kwaliteit kabel gekocht onlangs. In ons vorige huis hadden we een kabel vanaf een splitter vanaf beneden naar boven lopen, zelfde probleem.
Erg frustrerend allemaal, maar bedankt voor de hulp!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het signaal moet voldoende zijn.
Bij welke maatschappij heb je televisie?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ziggo
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
interactieve of gewoon?
Heb je al eens geprobeerd de decoder van boven, beneden neer te zetten?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Beneden hebben we een module in de tv, boven niet, dus kan niet switchen helaas. Maar de module die nu boven staat is nieuw, op de oude stoorde het ook.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
trouwens gewone tv, geen interactief
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
probeer eens de decoder ertussen uit te halen. kijk dan eens wat hij doet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat had ik inderdaad nog niet vermeld, dat heb ik al geprobeerd, dus gewoon de kabel in de tv. Zelfde probleem. Ik ben bang dat we er niet uitkomen...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee idd, zeker niet omdat je tv het beneden wel doet. Het enige wat zou kunnen zijn is toch spanningsdippen, dit zou je kunnen testen door je tv aan te zetten maar niet aan te sluiten op de kabel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tuurlijk kan je de decoder beneden zetten, gewoon aansluiten op de tv, coax uit de tv in de decoder en je hebt beeld via de decoder.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij is het opgelost. Hij heeft is de hele avond niet op zwart gesprongen. Het enige wat ik heb gedaan is de dvd-speler ontkoppelen. Daar zal wel iets verkeerd in hebben gezeten, of in de kabel. Hij stond namelijk nooit aan.
Bedankt voor alle hulp.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mooi zo!